Singurul mod rezonabil de a face educatie este de a fi tu însuţi exemplar.” Einstein

miercuri, 17 august 2016

{ 8 ani ! }

Pe 15 august blogul meu a implinit 8 ani!

Mda, cand au trecut,oare?

 E cam prafuit,saracul,caci nu prea imi mai fac timp de el, ca si acum... era pregatita postarea de acum doua zile, doar ca ,intre timp, mi-a fost cam rau si nu m-am putut ocupa de nimic...
 In fine...
Nu am tort de ziua lui, am in schimb o postare de la Muzeul Taranului, unde am fost week end-ul trecut( cel de dinaintea Sf Maria ), pe o caldura greu de descris in cuvinte...

Cateva poze de la Targ:



Mai sunt cateva aici

Multumesc tuturor cititorilor mei, si in mod special celor care lasa si cate o vorba... buna sau critica!


Happy birthday  bloggy :)


Sa va mearga din plin!

Ana

6 comentarii:

Micaela gh spunea...

La multi multi ani !!!!!!!!!!

anca spunea...

La multi ani! Oare cine face cruci de acelea pictate? Cat sunt dde frumoase!

Jurnal cu flori spunea...

La multi ani blogului si celei din spatele lui! :) cu drag, Ioana

Ana spunea...

multumesc mult,Micaela, draga! :)

Ana spunea...

multumesc mult, Anca! erau doua doamne foarte dragute,imi pare rau ca nu am cerut o carte de vizita...

Ana spunea...

multumesc mult,Ioana draga, pupici

asculta


Acatist de multumire, Slava lui Dumnezeu pt. toate- (Marian Moise)
Asculta mai multe audio diverse
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...