Singurul mod rezonabil de a face educatie este de a fi tu însuţi exemplar.” Einstein

duminică, 1 februarie 2015

{ 5 lucruri care imi plac sambata }


 Invit pe oricine isi doreste sa participe la " 5 Things I love Saturday " si asptept likurile catre postarile voastre de sambata la comentarii!

 Iata "iubirile" mele de sambata aceasta:


1. trandafirii de ziua mea



2. tortul ...desi nu e foarte aspectuos, e tare gustos si,mai ales, e .. un pic dietetic :)))))




3. sal

4. da,da,da!

5. frumos,nu?

Saptamana cu multa dragoste!

 Ana

11 comentarii:

anca spunea...

La multi ani cu sanatate si liniste! Sa ai o viata roz si plina de delicatete si bucurie!

Ana spunea...

AMIN! te imbratisez cu drag! asemenea!

Gabriela Graur spunea...

La multi ani cu liniste si bucurie ! Sa-ti vina toate pe care ti le doresti ,cu bucurie si usurinta !

Ana spunea...

AMIN! asemenea cu drag!

Ce urari frumoase stiti voi sa faceti,scumpele mele!

Dana spunea...

La multi ani cu sanatate si numai bucurii!

Ana spunea...

multumesc mult de tot! :)

Jurnal cu flori spunea...

La multi ani cu bucurie!!!
Asteptam reteta de tort dietetic!!!
cu mult drag, Ioana

Ana spunea...

hmmmmm,nu e reteta,ma refeream la faptul ca e cu fructe - portocale si cu crema fara zahar de cioco , pupici

Mariana spunea...

La muţi ani, frumoşi, cu bucurii! Te îmbrăţişez cu drag! :)

Ana spunea...

multumesc mult de tot! :)

Ana spunea...

si eu!

asculta


Acatist de multumire, Slava lui Dumnezeu pt. toate- (Marian Moise)
Asculta mai multe audio diverse
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...