Singurul mod rezonabil de a face educatie este de a fi tu însuţi exemplar.” Einstein

joi, 1 mai 2014

{ Aloo Parathas-lipii indiene umplute cu cartofi }



Le-am pregatit prima data in  Post, sunt delicioase si , aproape ca nu ai nevoie de nimic langa ele, dar,bineinteles ca se pot servi cu diverse alte feluri de mancare.

Se pregatesc foarte usor si se mananca la fel de usor.
I-au placut si mamei care nu e neaparat fan mancare indiana. :)

Reteta nu mai stiu de unde o am,insa cautand acum o reteta am gasit aici aceeasi reteta pe care am pregatit-o eu,doar ca mie nu imi place de nici o culoare coriandrul,astfel incat,in locul lui am pus patrunjel verde tocat marunt.

Ingrediente:

ALUAT
1 cana de faina integrala de grau
1/2 cana apa
1 Vârf de cutit cu sare

UMPLUTURA-PASTA DIN CARTOFI
2 cartofi medii
1/4 lingurita sare
1/2 lingurita seminte de chimen (Jeera)
1 ardei iute verde tocat (am pus jumatate )
Patrunjel verde tocat marunt-2 linguri
OPTIONAL: 1/2 lingurita garam masala (am pus)


1/4 cana faina pentru framantat/modelat
Ulei
RESTUL RETETEI AICI  

Ana

2 comentarii:

cloudpearl spunea...

Felicitari Ana! Ai comis din nou o minune de reteta indiana - arata grozav de apetisant!!!

Ana spunea...

Si au fost asa de gustoase!!! insa esti draguta,maestra esti tu si un real model!
Multumesc de vizita si comentariu!

asculta


Acatist de multumire, Slava lui Dumnezeu pt. toate- (Marian Moise)
Asculta mai multe audio diverse
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...