Singurul mod rezonabil de a face educatie este de a fi tu însuţi exemplar.” Einstein

sâmbătă, 1 februarie 2014

{ Niste biscuiti }




Tare buni,grozav de buni,as zice,dar nu vreau sa vi se para chiar exagerat!
Oricum,se pregatesc  rapid; intr-o ora sunt gata de savurat, langa un ceai,sau poate o cana cu lapte cu cacao,fiecare cum prefera.
Reteta  o amd in revista  "Delicii  la cuptor" ,cred ca e vorba de numarul 2, o revista cam scumpa,dupa parerea mea,din aceasta cauza nici nu am cumparat prea multe numere...




Am pregatit acesti deliciosi deja de cateva ori,dar de pozat i-am pozat la lumina de veioza,de asta pozele sunt asa de slabe! Scuze!




Sambata minunata!

Ana

4 comentarii:

Simona spunea...

Arată tare bine! Să aveți poftă!

Ana spunea...

multumesc frumos!

Dositeea Andreea spunea...

Mmm...mi-e poftă de ceva dulce! Arată bine! Mulţumesc de reţetă!

Ana spunea...

si eu de vizita si cuvinte frumoase! Te imbratisez cu drag!

asculta


Acatist de multumire, Slava lui Dumnezeu pt. toate- (Marian Moise)
Asculta mai multe audio diverse
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...