Singurul mod rezonabil de a face educatie este de a fi tu însuţi exemplar.” Einstein

sâmbătă, 15 februarie 2014

{ Frumos!!! }

Citesc la Matusa Eufemia un interviu cu Pr. Savatie Bastovoi  ...
Cat de frumos zice aici : "

— Ce mai faceţi în ultima vreme?

Nu fac mare lucru. Pentru a înţelege ce fac, eu de obicei aştept să treacă timpul: dacă rămâne ceva, înseamnă că am făcut, dacă nu, înseamnă că am pierdut vremea. "

Of,Doamne, de cate ori nu am si eu senzatia ca doar "pierd vremea"....


Ana

2 comentarii:

Dositeea Andreea spunea...

Un raspuns de Pateric. Prima data l-am descoperit ascultand o conferinta Despre deznadejde. Zile cu Bucurie, draga mea!

Ana spunea...

asa este! Multumesc asemenea,scumpo! :XXX

asculta


Acatist de multumire, Slava lui Dumnezeu pt. toate- (Marian Moise)
Asculta mai multe audio diverse
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...