Singurul mod rezonabil de a face educatie este de a fi tu însuţi exemplar.” Einstein

miercuri, 5 septembrie 2012

{ Leapşa călătorului }

2DSC04823

Am o stare de rau,fara sa ma doara nimic, doar un rau metafizic, cu siguranta, si nici macar nu pot sa dau vina pe zi,caci e miercuri,zi care mie imi place prin definitie; daca saptamana ar avea doar zile de miercuri,eu nu m-as supara, probabil.
Daca era marti,era altceva, puteam lejer sa dau vina pe ea,caci nu suport martea din ficati, ca sa fiu in trend :D desi e ziua in care ar trebui sa ma simt cel mai bine ( motive personale, de nespus pe blog public,sic! )
Si ca sa  imi mai treaca un pic- sper- aceasta mare lehamite corcita cu starea de rau inexplicabil, mi-am amintit ca trebuie sa dau curs unei lepse noi, simpaticuta, a mon avis .
Ea- leapsa- vine de la Darry Anna si se cheama : Leapşa călătorului
Multumesc frumos, DarryAnna !

Iat-o:

Muntele sau marea?
Categoric, muntele, uneori chiar am vise cu locuinta mea in varf de munte,departe de asa-zisa "civilizatie"...

Iarna sau vara?
Toamna!
As fi spus, cu siguranta, in urma cu cativa ani- iarna,caci imi placea, dar acum,odata cu inaintarea in varsta si cu iernile astea super gheturoase nu imi mai place. Vara imi place doar din punctul de vedere al belsugului leguminos si fructifer, altminteri canicula ma scoate din orice pantofi si imi creeaza un disconfort teribil.

Care a fost cea mai frumoasă ţară pe care ai vizitat-o?
Nu am vizitat multe pana acum, doar Austria, Italia, Grecia si Israel, insa de departe, cu siguranta si datorita incarcaturii sentimentale si religioase, Israelul mi-a placut cel mai mult, adica ceea ce am vizitat eu din el, Locurile Sfinte.

Care a fost cel mai frumos oraş din afara ţării pe care l-ai vizitat?
Ierusalimul,din aceleasi motive de mai sus,si nu neaparat ca ar fi frumos de pica. Cred ca as putea si locui, cateva luni pe an, acolo...

Care a fost cel frumos oraş din România pe care l-ai vizitat?
Sibiul... e orasul copilariei mele si singurul in care as putea locui, la fel ca la Ierusalim,cateva luni pe an,insa nu un an la rand si in intregime :D

Ce obiectiv turistic te-a impresionat?
Biserica Sfantului Mormant, cu Golgota in varf de scari...

Ce obiectiv turistic românesc ai recomanda unui străin?
Manastirea Agapia si tot restul  manastirilor din Moldova.

Ce oraş ţi-ai dori să viziteti?
Sa vizitez din nou Ierusalimul cu mama si C. si de vizitat loc nou,Parisul, evident,in compania acelorasi doua persoane dragi inimii mele...

Ce suveniruri cumperi de obicei?
De obicei fac enorm de multe poze, insa de pe unde am fost- tara sau strainatate, mi-am adus neaparat un prosop de fata si un pix, macar :D; altfel mai cumpar si magneti de frigider si, cateodata, evantai cu imagini din locul respectiv sau florale.

Aceasta este leapsa, nu o mai trimit nimanui,dar o poate prelua oricine isi doreste. Daca pe cea de randul trecut am trimis-o nu prea s-a inghesuit multa lumea sa o preia,asa ca... sa se serveasca cine doreste!

Ana
PS. Observ ca cineva dintre "urmaritorii" mei s-a retras, probabil face parte din categoria parintilor de care vorbeam in articolul trecut si s-a simtit ofensat :) Oricum,mi se pare absurd sa ti se atraga atentia ca trebuie sa ii urmaresti si tu blogul doar pt ca el s-a inscris la tine ca fan!
Chiar nu consider obligatoriu si mi se pare absurd sa ti se impuna sau sa ti se reproseze acest lucru!
Eu le multumesc tuturor celor care imi sunt alaturi, apreciez acest lucru,dar cum eu  nu am obligat niciodata pe nimeni sa mi se alature doar pentru ca eu ii urmaresc scrisul, blogul.. nici eu nu ma simt obligata in vreun fel!

2 comentarii:

Loredana spunea...

Sa stii ca uneori, nu stiu din ce motive tehnice bizare, ii retrage chiar si blogger-ul pe cei care urmaresc un blog. Sper sa fie asta!

Ana spunea...

da, foarte posibilcaci are uneoi rateuri si blogger asta :) Mercic!

asculta


Acatist de multumire, Slava lui Dumnezeu pt. toate- (Marian Moise)
Asculta mai multe audio diverse
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...