Singurul mod rezonabil de a face educatie este de a fi tu însuţi exemplar.” Einstein

duminică, 5 august 2012

{ Apa cu fructe! Pentru o mai buna hidratare ! }

DSC04646

Cu siguranta ca cei mai multi gandesc ca mine!
Caci,eu una,m-am saturat pana peste cap de canicula... iar maine si poimaine sunt anuntate 42 de grade la Bucuresti!
Sucuri naturale fac mai rar,imi plac bauturile toxice,dar le evit pe cat pot,si atunci,ceea ce imi ramane mai la indemana este apa cu fructe.
Se face relativ repede si e delicioasa!

DSC04652

Se poate prepara cu orice fruct va place,eu am pozat apa cu nectarine.
Ne trebuie:
- 2 l apa plata ( de la frigider,cat se poate de rece... )
- gheata- cat mai multa;
- menta proaspata;
- zahar sau indulcitor ( Eu nu am mai pus nici pic de indulcitor, nu a fost nevoie)
- fructe - in cazul meu 4 mari nectarine;

DSC04648

Spalam bine fructele,le taiem felii subtiri, si le punem intr-o cana mare din sticla.
Peste ele punem frunze proaspete de menta, si pasam putin cu o lingurita din lemn.
Adaugam cuburi de gheata, zahar sau indulcitor - sau fara daca fructele sunt coapte bine, apoi apa foarte rece.
Daca rezistati,mai dati la frigider inca vreo jumatate de ora.daca nu- puneti cuburi de gheata si serviti!

DSC04649

Eventual,in timp ce va lecturati blogurile favorite,sau va cititi corespondenta!

Sa vina si zile mai racoroase!
Ana

P.S Daca aveti alte retete si vreti sa mi le impartasiti,lasati-le la comentarii.
Multam fain!

2 comentarii:

Victoria spunea...

ooo, ce frumos arata si ce idee buna mi-ai dat. Eu am mere,capsuni,mure si zmeura.le voi incerca pe rand,sa nu amestec gusturile

Ana spunea...

ce de fructe,mai ales cu zmeura cred ca -i super, vin in vizita!
Glumesc :)

asculta


Acatist de multumire, Slava lui Dumnezeu pt. toate- (Marian Moise)
Asculta mai multe audio diverse
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...