Singurul mod rezonabil de a face educatie este de a fi tu însuţi exemplar.” Einstein

joi, 6 august 2009

Ce este "Friday Flowers "?

Rasfoind, la intamplare diferite bloguri, am dat, intr-o zi, peste unul la care m-am oprit mai mult datorita faptului ca era un blog de design interior, si trebuie sa va marturisesc ca, daca nu eram ce sunt, as fi ales sa fiu designer de interior. Acestea au fost cele doua visuri ale mele : dascal sau designer...insa cum, la vremea cand eu trebuia sa imi aleg o cariera, designer nu prea era ceva de ales, fiind foarte la inceput de drum, am ales ceva clasic, si nu mi-a parut rau nici macar o secunda- pana acum- in ciuda tuturor problemelor din sistem.

Dar sa revin... m-am oprit, deci, pe acel blog , pentru ca este unul de design, si tot "frunzarind" blogul am dat peste ceva care m-a cucerit din prima secunda "Friday Flowers", ceea ce , in traducere libera inseamna "Florile de Vineri" .
Ce inseamna aceasta postare?

In fiecare zi de vineri, bloggerii posteaza pe blogul lor o fotografie proprie cu buchete sau doar o singura floare. Cu siguranta "este voie" sa scrii si ceva pe langa aceasta fotografie, insa nu obligatoriu.
Pentru ca ador florile am "adoptat" aceasta idee si , cu ajutorul lui Dumnezeu, sper sa o pot pune in aplicare in fiecare zi de vineri, ceea ce va invit sa faceti si voi, daca va surade ideea.

Am facut si un banner pe care va trebui sa il puneti in postarea de pe blogul vostru, iar daca va este greu sa faceti acest lucru, puneti doar linkul de la postarea voastra in locul pe care vi-l voi indica maine...pentru ca , intre timp mi-am amintit ca azi este joi... :))

Bannerul este acesta :

ASPTL







Va astept cu postarile voastre de Friday Flowers- maine!
Va multumesc,
Ana

4 comentarii:

CORA spunea...

Da da da! Ma incanta atat de tare ideea...stii doar! Am sa preiau si bannerul! De abia astept sa vina maine! Am ales deja si floarea pe care o voi posta!

PS. Esti a doua persoana din blogosfera care a crezut ca e vineri azi. :)

Ana spunea...

Stiuuuuu si abia astept sa vad floarea ;)) Multumesc pt tot! hmm , si tu ai crezut la fel? probabil unde azi a fost asa o sarbatoare mare,stiu si eu???

Andreea spunea...

Wow, ce-mi place aranjamentul floral ! Este SUPERB bannerul !!! :)

Ana spunea...

Asa-i ? ;) si mie imi plaaaaaaaaace,mercic :*

asculta


Acatist de multumire, Slava lui Dumnezeu pt. toate- (Marian Moise)
Asculta mai multe audio diverse
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...